fredag 3 februari 2012

Icas räksallad

Jag är så oinspirerad och omotiverad till att läsa! Det var likadant igår. Jag läser och det går ut genom öronen. Det jag läst idag vill inte fastna och jag hittar ursäkter för att göra annat. Slösurfa är ett, nu hamnade jag här. Nu funderar jag på att ta en promenad innan jag ska hämta barn. Det är illa att vara så här omotiverad och i slutänden drabbar det mig och till tentaplugg. I och för sig har jag löst det förr men halvpaniken innan är onödig.

Tills dess bjuder jag på en produkt som blev lunch i tisdags. Det och rostbiff. Gött värre!




3 gram kolhydrater/100 gram

2 kommentarer:

  1. Åh, rostbiff..det var länge sen!

    SvaraRadera
  2. Den räksalladen är faktiskt ganska god :D
    Oh, jag vet precis hur det känns inför tentap.
    Jag kan känna att det nästan blir lite för mycket, och att jag inte riktigt vet var jag ska börja. Men hoppas plugglusten infunnit sig. Pepp på dig! Btw, länkade dig i min blogg =)

    SvaraRadera

Linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...